მასწავლებელთან ერთად შევიმუშავეთ კითხვარი, რომელიც დაგვეხმარებოდა იმის დადგენაში, თუ რა სიხშირით კითხულობენ დაწყებით საფეხურზე მოსწავლეები წიგნებს, რისთვის იყენებენ და რა სიხშირით კომპიუტერს, დადიან თუ არა სამკითხველოში.
გთავაზობთ კითხვარს:
კლასი..........................
თარიღი ....................................
სახელი და გვარი
.........................................................
1
|
კითხულობთ თუ არა წიგნებს?
|
კი
|
არა
|
2
|
რომელს უფრო ხშირად იყენებთ
|
წიგნს
|
კომპიუტერს
|
3
|
საიდან უფრო მეტ ინფორმაციას იღებთ
|
სიგნიდან
|
კომპიუტერიდან
|
4
|
ადამიანის განვითარებას ხელს უწყობს
|
წიგნი
|
კომპიუტერი
|
5
|
ხართ თუ არა ნამყოფი ჩვენი ქალაქის სამკითხველოში?
|
კი
|
არა
|
კითხვარი სსმმ მოსწავლეთათვის
·
გიყვარს როცა გიკითხავენ?
·
როგორი წიგნები მოგწონს?
·
რომელია შენი საყვარელი წიგნი?
·
ვინ გიკითხავს ყველაზე ხშირად?
·
ვისი წაკითხულის მოსმენა გიყვარს ყველაზე მეტად?
·
რას კითხულობ(გიკითხავენ) ახლა?
·
შენი აზრით, ბევრი წიგნი გაქვს წაკითხული(მოსმენილი)?
·
მაინც რამდენი?
·
მოდი, გაიხსენე რამდენიმე წიგნი, რომელიც წაგიკითხავს.
·
გაქვს რაიმე ახალი წიგნი?
·
შენ თვითონ არჩევ რომელი წიგნი იყიდო თუ გჩუქნიან?
·
გიყვარს წიგნის მაღაზიაში წასვლა?
·
რომელი წიგნი გინდა რომ გაჩუქონ?
·
კარგად კითხულობ?
·
მთლიანად კითხულობ წიგნს თუ გარკვეულ ნაწილებს? რატომ?
ეს კი გახლავთ კითხვარის სტატისტიკური ანალიზი, რომელიც თითოეილმა ჯგუფმა გამოკითხის შედეგად უნდა შეავსოს:
კლასი..................................... მოსწავლეთა რაოდენობა კლასში......................................
1. წიგნებს კითხულობს 2. წიგნებს არ კითხულობს 3. ხშირად იყენებს კომპიუტერს 4. ხშირად იყენებს წიგნს 5. წიგნიდან მეტ ინფორმაციას იღებს 6. კომპიუტერიდან მეტ ინფორმაციას იღებს 7. ადამიანის განვითარებას ხელს უწყობს წიგნი 8. ადამიანის განვითარებას ხელ უწყობს კომპიუტერი 9. ჩვენი ქალაქის სამკითხველოში ნამყოფია 10 ჩვენი ქალაქის სამკითხველოში ნამყოფი არ არის
Комментариев нет:
Отправить комментарий